خدا نگهدار...
خدا عاشق است
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 1:23 :: نويسنده : SiaVash

آخ دلم!

آري اين قصه ي دل است...

روزگاري دلم،

گرم خداوندي بود كه بهشت را آفريد كه بشر از شوق آن زندگي كند،

گرم خداوندي كه جهنم آفريد تا مخلوقاتش بندگي كنند،

گرم خداوندي كه عشق را آفريد، تا شيرين ترين و تلخترين معنا را به مخلوقاتش بچشاند!

گرم خدايي كه من را آفريد،

آفريد تا زندگي كنم يا فقط زنده باشم؟!!!

گرم او كه زمان و مكان و شرايطي انتخاب كرد تا روحم را به دنيا عرضه كند...

آري، آري دلم گرم بود!

گوشهايم را بستم از همه عالم تا پاك باشد براي شنيدن او،

چشمهايم را، دستانم را، از همه مهمتر قلبم را شستم براي كام گرفتن از او...

براي او خنديدم، گريستم و دويدم...

ليك آنچه يافتم جز هيچ نبود!!!

آري، آري نه خالص دويدم نه خالص خنديدم

نه حتي خالصانه عشق ورزيدم...

ولي منه كمترين بيش ازين نبود كه پيشكش كنم!

من هرچه كردم به اندازه جانم بود!

كم بود...

ميدانم ولي جانم بود...

و اين جان هديه تو بود و اين نفس روح تو...

نگريستم در هم عالم تا بيابم اثري از نفست

كور شدم ليك، نيست اثري!

خدايا من رفتم از پيشت!

تو مرا نخواستي، پس ديگر جاي ماندن نيست!

ميروم تا رفتنم ماندني شود!

خدايا من رفتم ولي بدان هميشه دوستت داشتم...

و دارم...

شايد در يكقدمي تو هستم و دارم برميگردم!

اگر اينطور است دستم را بگير تا نروم...

خدايا...

خدا نگهدار مواظب خودت باش...

سیاوخش



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت3:21---21 فروردين 1392
خدا شفات بده ایشالا!پاسخ: فدای تو...

ن.ع
ساعت19:54---18 فروردين 1392


ن.ع
ساعت14:38---16 فروردين 1392
خدابهت گفت؟خداهیچوقت ازاین حرفانمیزنه.اشتباه شنیدی.تازه اگرم گفته باشه توازش پرسیدی چرادوستت نداره؟
پاسخ: :)


ن.ع
ساعت9:20---16 فروردين 1392
این گلوله های سفیدوخیلی دوست داشتم مرسی که برشون گردوندی...
پاسخ: خواهش ميشود قابل شما رو نداشته بيد :)


ن.ع
ساعت14:30---15 فروردين 1392
دقیقامساله همین جاست.توازکجا میفهمی خداهنوزدوستت داره یانه؟
پاسخ: خودش شب آخر تو نماز شب بهم گفت...


ن.ع
ساعت19:27---14 فروردين 1392
به خدانگوخدانگه دار.

توخداروتازمانی دوست داری که هرچی میخوای بهت بده؟یعنی اگربنابه دلایلی نداددیگه خدانیست؟
پاسخ: نه من خدا رو تا زماني دوست دارم كه بدونم اونم دوستم داره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: